2e week (1)

4 augustus 2016 - Libreville, Gabon

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties. Ze zijn heel waardevol.

Op dit moment gaat het al stukken beter, maar ik zit nu wel in een schommel waarin het op en neer gaat. Vanochtend kreeg ik een preek over the fruits of the spirit. Ik weet nu dat ik niet teveel moet ingaan op mijn emoties, maar meer moet ingaan over Gods genade. Zoals jullie ook schreven is God er altijd bij, ondanks mijn emoties.

Oh ik moet wat zeggen! Zonet, naja 5 uur geleden, zijn we aangekomen in GABON! Het was zo cool. Iedereen was op het deck met de vlaggen aan het wapperen en aan het toeteren. Dat was echt leuk om mee te maken. Gabon is echt mooi! Overal bos bos en nog eens bos.

Verder wil ik snel wat vertellen tijdens het varen, want ik had het enorm druk en de internetvervinding was ontzettend slecht. Iedereen zei dat het zeilen enorm smooth was en dat we veel geluk hadden. Daar zijn we heel blij mee.

Ohja even tussendoor. (sorry mensen. Op dit moment ben ik weer helemaal enthousiast, dus zal deze blog heel vaak heen en weer gaan). Morgen ga ik waarschijnlijk street evangelism doen! Ontzettend spannend, maar ook cool. Ik ga het samen doen met Annica en Andre van de STEPpers. Dat zijn twee van de mensen met wie ik het meest omga.

Ik wil meer vertellen, maar ik moet nu weer weg. Er is een port orientation en een prayer night in een minuut.

Ik vertel later wel wat meer!

1. Mam:
    4 augustus 2016
    Fijn om weer wat van je te horen. Verstaan ze in Gabon Engels of moet het in het Frans? Heel veel succes met straat evangelisatie. Heel leerzaam. Super meid!
  2. Linda:
    5 augustus 2016
    Renateee! Het is echt fantastisch om zo je verhalen te kunnen lezen!! Wat maak je allemaal wel niet mee!:0 Dolfijnen, zoveel nieuwe mensen, op zo'n enorme zee varen, het klinkt heel gaaf en ik zie je daar al helemaal zitten. We moeten met goed internet snel een keertje skypen!
    Ik wens je een hele fijne tijd toe, ik bid voor je en ik denk aan je!

Groetjes vanuit Frankrijk,
    Liefs Linda